Wierd

Först blir jag inbjuden i till någn fokusgrupp som håller till ikväll i 1,5-2 timmar.
Vi ska alltså sitta och prata om Nutella i ca 2 timmar!? wtf?
Men jag får 150 kr biokort så jag klagar inte!
Sedan ringer de någon snubbe från något pensionsbolag och frågar om mitt pensionssparande.
Jag menar, jag är 18 år, behöver väl inte tänka på sånt ännu? eller?
Jaja... jag sitter iallafall, eller ligger, i min säng och kollar på tråkiga filmer samtidigt som jag äter lite (mycket) choklad, Caribbean såklart! as god.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej!



Hitta din sida när jag kollade runt lite om nutella på nätet. Hur kommer det sig att du fick vara med i en fokusgrupp där?

2011-05-31 @ 09:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0