Idag

Idag viskade en fågel i mitt öra att jag borde börja blogga här, fyfasiken vad tråkigt tänkte jag.
Men låt gå, bara för att ni är så sjukt intresserade av vad jag gör om dagarna.
Så vad har jag gjrot idag då? 
Min dag började vid 06:50 då min retliga mobil tyckte att jag skulle gå upp.
Men jag bestämde mig för att skippa sminket och sova en halvtimme längre.
Då missade jag dock också att äta frukost! KATASTROFALT! för jag älskar frukost, bästa måltiden ever.
Men jag fick hålla inne tårarna och sätta mig på bussen.
I skolan så blev våran "barnbok" klar. Tog hela lektionen (3 timmar) att få den utsrkiven. Kan ju säga att jag är lite sur på skolans skrivare efter det.
Sedan for jag iväg i en grå buss mot.... hör och häpna.... Friskis och svettis! otroligt va?
Men jag ägnade 1 timme av min dyrbara tid där. Sen gick jag hem, tar ungefär en halvtimme att gå hem. Kan meddela att jag var helt död.
Men mor min kom hem med jordgubbar, så blev lite glad ändå.
Lite snabbspolning nu då... duschade, åt, la mig i sängen, kollade på svärdet i stenen, somnade, vaknade, cyklade till stan, fikade(utan fika) med Sofie och Pillen(även känd som Linnéa), hem på cyklen igen, stänga växthuset, mata kaninerna, nutid.
puuuh de va jobbigt. måste nog korta ner inläggen i fortsättningen.
Framsidan till min och Eva´s Barnbok (knäppa färger här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0