Nyköping

Igår kväll kom jag hem efter tre dagar i Nyköping.
Jag har varit där med min familj och hälsat på syster Josefine.
I Måndags kom vi dit rätt sent så vi gjorde inget speciellt mer än att äta en god spenatpaj.
Men i Tisdags så va vi på Kolmården hela dagen. Mycket roligt.
Det var en enormt söt björn där som kastade en boll, han hade nog en liten föreställning för sig själv.
Vi kollade på delefinshowen också, så fint! Vill också jobba med delefiner, dom verkar så snälla.
Sista dagen gick vi en stadsvandring med teaterföreställning. Det var roligare än jag förväntat mig.
Den ända missen med den här lilla resan va att jag fick sova jämte ett bananskal sista natten.
Sen hade dom ingen nutella på frukosten, känn min besvikelse.
Ni får bilder lite senare när jag har fått in dom på datorn.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

KUL med kolmården!! :) delfinerna är så underbara!!

2011-07-08 @ 11:52:38
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0