Glass

Jag överlevde spinningen!
Det var jobbigt, men inte så jobbigt som jag hade förväntat mig.
Efter spinningen så cyklade jag hem och duschade, åt lite snabbt.
Sedan cyklade jag vidare och mötte Pillen. Vi cyklade väldigt väldigt långt ut på "landet" för att köpa italiensk glass.
Jag hade aldrig ätit där förut, men hört från många att det är väldigt god glass där, och det var det verkligen!
Helt otrolig, himmelsk glass. Inte gräddig som vanlig glass utan mer...mjölkaktig. Går inte riktigt att beskriva, men väldigt god va den iallafall.
När vi cyklade dit så cyklade vi i kanten på en 80 väg, det var jätte läskig, speciellt när det kom en stor lastbil som körde jätte nära, trodde jag skulle bli påkörd för en stund.
Iallafall, efter den här cykliga dagen så har jag Väldigt ont i rumpan. Gör så frukansvärt ont!
Så mamma fick hämta oss från glassbaren så vi slapp cykla hem, skönt!
Jag tog två smaker, Tiramisü och Cookie. Väldigt goda.
Lilla Teddie va med också, han fick åka i cykelkorgen. Hade gärna bytt med honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0