Gekås

Idag åkte jag, mor och far till Gekås och shoppade! Hittade massa roligt.
Tyvärr glömde jag mitt kort hemma, men fick med mig rätt mycket ändå.
Vi testade den nya restaurangen på våning 3, riktigt bra mat faktiskt.
Nästan exakt samma som på Ikea.
Trodde verkligen inte att det skulle vara sån mat där, hade tänkt mig typ Billys pan pizza eller något liknande.
Ni kanske inte bryr er men jag köpte iallafall en väska, 2 sjalar, iPhone skal, Pyjamas, Hygiensaker, hänglås, pussel, "P.S i love you" filmen, toffsar.

Kommentarer
Postat av: Carro

NICE!

Jag åt också den där rätten när vi åt där.. fast tyckte ikeas va godare :P fast ändå okej! =)

2011-04-25 @ 21:55:00
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0