Busskrock

Hade en lite läskig bussfärd idag.
Det var en jätte stor sväng, det kom mötande trafik, bussen svänge för tidigt och kom över på mötandetrafikens körfält.
Tvärbroms, folk flög, blödde, och bussens varningssignal tjöt som ett brandlarm.
Den andra chauffören blev såklart arg för hans repade bil och stod och skällde på busschauffören så länge att bussen blev försenad.
Det var en äldre dam som slog i huvudet i ett fönster, hon slog i näsan så att det blev ett rejält sår och riktigt rann blod.
Lite läskigt var att hon gick på samma hållplats som mig, och hade jag ställt mig först i kön då så hade jag tagit hennes plats. Läskigt det där med ödet.
När allt var över körde busschaufören vidare som om ingenting hade hänt och sa ingenting till resenärerna.
Dåligt? Ja!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fy vad läskigt!!! Tur att du är oskadd! Men konstigt att inte chaffisen sa nåt :S

2011-04-13 @ 12:26:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0