skolstart

Ja idag började ju då skolan dådådådådåådåd! hehehehehe
Jag tycker att detta var mycket roligt. För att jag tycker om skolan. Jag är lite nördig ibland. hehe.

Dock så ska vi inte ha vanlig skola på ett tag. Vi ska åka iväg på onsdag.
Vi börjar paddla i knäred, sedan får vi se vilken Ö vi hamnar på. På denna okända Ö så ska vi tälta i ett stort militärtält. vafan? nu låter det som att jag snackar om sista dagarna i 9an? men nej så är det inte, jag ska alltså göra detta igen. höhö kan bli spännande. Anledningen är väl att vi ska ha lite roligt för oss, så snällt av dom hihihiih.
Nä men seriöst, vi ska göra en film till, en skräckfilm. HAHA det kommer bli roligt! Vi är klara med manuset och det blir GRYMT! fattar ni?!?!? GRYYYYYYYYYMT!!!! hehehe. fast.... förra året när vi va ute på utflykt och grillade hamburgare, vet ni vad dom glömde ta med då? rejält med ketchup :O vem kan äta hamburgare utan ketchup?

Så nu vet ni var ni har mig?! bra va!?
En puss får ni bara för att jag är snäll och rastlös. hihihii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0