metartävling

Igår fyllde min kusin år, Grattis till honom!
Detta firade vi i Ekhult med god mat, tårta och fika. Vi hade också en metartävling, tyngst fisk vann.
Jag deltog faktiskt inte i tävlingen, jag föredrog att agera fotograf istället, ovanligt va?
Men det var trevligt det med! Här får ni några bilder från igår också.


En glad liten Sarah, redo för fiske med superheta gummistövlar!


Alle mördar mask med sina bara händer.
Notera att hon åt bulle sen med otvättade händer ;)


Här fiskar Per med majs. Han vann sedan ett pris för "Mest djurvänligt fiske" eller nått.


Fikarsläpet, Världens godaste kanelbulle. Lotta lyckas alltid!


Jag tröttnade efter ett tag och plockade kantareller istället, finns ju förfan inga på galgberget så man får ju liksom passa på?!

Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Skitsnygg blogg Sarah!:D

2010-08-16 @ 14:46:14
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0