helgen

har haft en jätte bra helg :)
Efter skolan i fredags åkte jag, mamma och pappa direkt till ullared.
Jag köpte en skin jacka och lite andra småsaker.
När jag kom hem så åkte jag direkt till Martin för att spendera resten av helgen med honom :)
Hade även köpt lite godis och ett ljus till honom, han blev säkert glad :D
På lördagen så hyrde vi en film, posh hette den tror jag. men jag somnade så fort filmen började nästan, så har ingen aning om den va bra eller inte xD

Idag har jag jobbat -.- och sen ingenting. Martin skulle höra av sig ikv, men nej de har han inte gjort. aja får väl se :)
Imorgon ska jag vara hårmodell för My. Hon ska lägga hårinpackning, föna och fixa håret. klippa får hon inte göra ännu, då får hon bli lite bättre först ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-09-28 @ 19:53:58
URL: http://amandarockh.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

HAYY ;> Haft en bra dag?

2009-09-28 @ 22:45:33
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0