ny design!

Äntligen har jag tagit skaffat orkern att göra en design. vad tycks?:) själv blev jag rätt nöjd.
Hade prov i medikunskap idag. Visste ni tex att Johann Gutenberg uppfan boktryckarkonsten? ;)
Haha. inte så jätte intressant faktiskt. Men provet gick bra.
Vi slutade kl 1, hela 2 h tidigare.

När jag kom hem åkte jag till Martin, och kan säga som så att vi har haft mycket roligare xD
I tisdags hade jag studiedag. Spenderade den dagen på stan med mamma. Fick ett par skor och ett par jeans.
På kvällen va jag hos Sara med några kompisar och kollade på filmen Skeleton key, sjukt bra film!

Imorgon ska vi göra en stop motion film i skolan. Det är när man tar kort på en sak som flyttar ett litet steg i taget, sen sätter man ihop alla bilder så ser det ut som att man filmat med en vanlig videokamera. Ska bli roligt! Kan nog lägga upp den när den är klar, men det är mycket jobb kvar.

Nu ska jag kolla på tv, kanske ta en dusch, lägga ett pussel, prata med lite folk, tända några ljus.
Jag har alltid för mycket fritid. Skulle kunna börja ta betalt för att göra andras saker. Haha!

Puss!


Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Jättefin :D

2009-10-14 @ 19:36:39
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: LinneaHilje

Svar;

Ja det tror jag ;)

2009-10-14 @ 19:56:48
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: M Y Y O L S S O N

designen har ju blivit primiiish :D

2009-10-14 @ 20:15:30
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0