mode bloggar

Ibland förstår jag mig inte på modebloggar.
Okej dom bloggar om något dom tycker är roligt, precis som jag bloggar om foto(när nu de hände senast..?)
Men hallå? varför tar man en bild på sig själv och skriver dagens outfit? vem bryr sig igentligen? okej andra modebloggar, men ändå! hela grejen är så konstig.
"Heeej sweethearts! :* idag har jag på mig det här! jenas från tretton 700 kr tröja från gina 200 kr kofta från gina 300 kr sockar från gekås 10 kr st skor från dinsko 800 kr bh från H&M 200 kr trosor från lindex 150 kr. aaah jag är sååå snygg idag, tycker ni inte? vad har ni på er? har ni lika snygga kläder som mig?"
ungefär.
Jag testade en gång, aldrig igen säger jag bara.

tänk så skulle alla hålla på med dagens outfit?
skulle ju ungefär se ut såhär på internet då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0