Lista

Visste du...

att jag vill ha - allt
att min senaste kyss - you don´t need to know
att jag lyssnar mest på - just nu, volbeat och Owl City
att jag pratar - inte jätte mycket
att jag inte gillar - idioter
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - både det bästa och det värsta
att jag gillar - kramar, choklad och skolan
att jag alltid kommer att - vara lat
att jag är hemligt förälskad i - min säng
att sist jag grät var - 1 vecka sedan
att min mobiltelefon är - beroendeframkallande
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag efter sms
att innan jag går och lägger mig - kollar jag på tv
att idag har jag - jobbat och umgåts med familjen
att jag just nu tänker på - imorgon
att i morgon kommer jag - åka till göteborg
att jag hoppas - jag vinner fler miljoner
att jag vill - gå i skolan ist för praktik


Kommentarer
Postat av: ellen

fin blogg du har :D

2009-10-25 @ 23:41:34
URL: http://liveourlife.blogg.se/
Postat av: define

hej vi är två tjejer som håller på att utveckla ett

klädmärke och vi skulle vilja höra vad du tycker.

och blir du intresserad så kan du beställa hos oss

btw härlig blogg du har och as fin header <3<3<3

annars allt bra?????? <3<3<3<3<3<3<3

fin lista du har <3<3<3<3

2009-10-26 @ 12:30:10
URL: http://definee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0