idol

jaha, då va de dags för idolkväll igen.
känner mig deprimerad, hela tiden just nu.
aja är väl bara en dålig period:)

mina kusiner kom hit igår. vi gick på stan sen åkte vi hem till mig och lagade tacos.
Hyrde 3 filmer. They wait, The uninvited och Last house on the left. riktigt bra va dom!
Köpte godis för 103 kr+chips och dipp. ja jag är fortfarande väldigt mätt.
Idag åkte vi också till stan, kollade nya Gina butiken.
Väääldigt mkt folk.
Jag köpte ett par nya öronhänge igår, silvirga rosor. endast 20 kr :O

Jag har ingen inspiration till att skriva blogg nu.
Så vi hörs när jag känner för det igen.
Troligtvis nästa vecka nån gång.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack för två underbara dagar hjärtat! :)

2009-10-30 @ 19:51:10
URL: http://alexandraboorg.blogg.se/
Postat av: sandra

det är det kanske :))

2009-11-01 @ 13:56:33
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0