ensam lördag

jaha, då va vi där jag inte vill vara. en ensam lördag, inte en kotte i huset. hatar det!
Men men. nu är det iaf över, mamma och pappa är hemma. fotbollen är slut och folk börjar bli kontaktbara igen :)
det är inte kul för någon som mig som är extremt ointresserad i fotboll när det är sådär viktiga matcher :P
När jag satt här i min ensamhet kom A hit och gav mig choklad. Det är bra med underbara kompisar! :)

iaf nu ska jag jobba lite. ska jag göra imon med, döööööör så tråkigt -.-
hoppas jag får träffa min älskling imon. Har varit hos honom från torsdag till ikv. Men eftersom att det va fotboll ikv skulle han se den med sina kompisar. ja de är inte lätt att åka hem från honom. måste bli bättre på att klara av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0