27 oktober

Kom hem för någon timme sedan.
När vi lämnat hotellet åkte vi till en Botansk trädgård, skit tråkigt.
Efter det åkte vi till IKEA, också skit tråkigt.
Jag fick iaf en ny taklampa och lakan till sängen.

har sovit typ 2 timmar inatt. gäspar hela tiden.
endast pga att mamma och pappa snarkar högre än andra världskriget.
Mina gratis sms är slut också. vilket gör att jag är på ännu sämre humör.
oj nu gäspade jag nog fö 20 gången under de här inglägget.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av veckan.
Riktigt känner hur uttråkad jag kommer bli om de inte dyker upp något.
jag saknar skolan, helt ärligt. okej, kanske inte att gå upp tidigt.
bara 3 veckor kvar, håll ut!
haha låter som en pluggis, men de är bra, de behöver jag som omväxling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0