21 oktober

Vaknade och kollade på klockan, den är så mycket som 08:50. och jag som började 08:15?!:O
Undra va som hände med väckarklockan? inget minne av att jag stängt av den.
Jag hann iaf till Mediakunskapen. Vi hade redovisning, gick helt okej :)

När jag kom hem satte jag mig vid mina två bärbara datorer och såg ut som en nörd.
Men grejen va den att jag skulle plugga. Eftersom att jag inte hade internet på min skoldata så fick jag leta fakta från den andra. Men nu har jag fixat internet på den också, de hade slutat funka för ett tag sedan. Pappa försökte laga de, men nej han kunde inte, så duktig jag känner mig som klarade det!
En annan sak, när jag va hos Linnea i fredags så berättade hon att hennes internet inte hade funkart sen i början av sommaren. Hon hade lämnat in den men dom kunde inte heller fixa de. Så jag tog en titt, tryckte på några knappar, och vips så funkade henens internet. Jag är ju bara bäst! haha nej men de va väl bra iaf :)

Jag håller på att skriva en uppsats på minst 6 sidor om mobilanvändande, inte det roligaste, jag lovar!
Vi fick också en ny tjej i klassen, Sofia. säkert trevlig :)

Just nu sitter och och snackar med Linnea på msn.
Vi skicka julmusik till varandra. åå va jag längtar till jul!
Har satt ihop en liten spelningslista på spotify med julmusik.
http://open.spotify.com/user/sarahsvensson/playlist/5RL7uYi5gbZLGczeGBJW3b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0