19 oktober

Godmorgon! :)
Sitter i skolan precis som alla andra vardagar.
Håller på att skriva en Fairytale ;) Handlar om en groda xD
Va på hemköp och gjorde världens kap nyss :O
Två bravo äpple juice och en macka för endast 25 kr. de är billigt!
Men jag är fortfarande törstig -.-
Kan man gråta så mkt att de påverakr hur törstig man blir?:O

Senare har jag matte prov. inte övat, men ska nog kunna de ändå.
När jag kommer hem ska jag läsa När jag hör din röst, som jag adlrig gjrode igår.
Sen ska jag nog rota lite i huset efter roliga saker.
Igår va jag på vinden och kollade lite.
Hittade mitt gamla barbie hus, låg en död gräshoppa i det.

nej nu ska jag fortsätta plugga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0