skola

imorgon börjar skolan igen!
Efter att ha varit ifrån skolan i 3 veckor måste jag faktiskt säga att jag har saknat den.
Så det ska bli riktigt kul att komma tillbaka.
Fick ett mail av läraren att vi inte behövde ha med datan, great tänkte jag.
Då kan jag gå hem från skolan :) har velat göra det länge,
men det går inte när man har en tung väska med en data i.
Har även planerat med Monika att vi ska käka frukost på skolan imorgon.
Ska bli grymt gott, de är ju typ hotellfrukost där :D

Något annat positivt är att matte läraren Benneth, som ingen tycker om.
Har sagt upp sig! :D åå så bra! haha.
Så efter jul frå vi ny matte lärare. Ser jag fram emot!

Ungefär såhär god frukost :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0