9 November

Nej jag är inte aktiv :)
I fredags kom min syster hem över helgen. Så då tog jag de bara lugnt med familjen framför tvn.
I lördags däremot va jag ute på äventyr!;) haha jag va på amnesty, köpte 2 koppar för 5 kr skit billigt :O
Köpte en typ julsling amed guldiga stjärnor också. Som nu hänger så fint vid min säng :) nu kan inte mitt rum bli mysigare! eller jo, lite julpynt och nya garderober :D
Sen så gick jag och syster i stan lite. Jag köpte farsdag present, en kaffeburk och vaniljkaffe.
På kvällen åt vi kalkon. Tror de är rätt bra att vi bara äter de 1 gång per år, annars skulle jag väl rulla fram.
På kvällen blev de tv och en väldigt bra film! kommer inte ihåg namnet.
Sen kom en kompis och sov här till idag :)
hjälpte mig med reklamen. Vi hade planer på att gå på bio, men missade bussen så vi hyrde 3 filmer ist och köpte godis. Hann inte se klart alla filmer, för jag somnade ju såklart under första filmen. aja får väl se dom nån gång i veckan.

IALLAFALL!!
Idag, 9 november, har inte varit en bra dag. Det börjar med att klockan ringer kl 7!
men nej, vi kanju inte gå upp så tidigt så vi ligger kvar lite till. Kvart i 9 ringer nästa klocka.
Nästan totalt omöjligt gå upp, min säng är lite fööör mysig ibland.
Så hela denna dagen har jag varit skit trött. På praktiken fick jag iallafall göra vad jag ville.
Jag satt vid datan och hade det bra. Sen fick jag tråkigaste uppgiften jag någonsin fått. Scana mattor!? fy satan i gatan va tråkigt. blev ju inte bra heller så fick göra om några gånger också.

Nu är jag iallafall hemma. Har köpt lite saker för att ta hand om mig själv.
Så ikv ska jag ta en riktigt lång dusch med Bobby´s schampoo och balsam.
Sen en ansiktsmask med kakao och scheasmör, skulle tydligen vara djuprengörande och återfuktande.
Låter riktigt bra för min hy!
Sen ska jag testa på lösnaglar med fransk manikyr för första gången. hoppas dom sitter länge!
OCh avslutar kvällen framför tvn(som vanligt;) men serien Ullared, för jävla roligt! xD
Sen ska jag sova kl 9, tror jag.

Så nu vet ni Exakt vad jag har gjrot och ska göra ;)
Intressant va!?!?!?!?!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0