14 November

blöö vilken tråkig lördag. har gjort ingenting hela dagen. förutom när jag jobbade lite, tråk.
kollade precis på Djävulen bär prada, rätt konstig film med dålig handling ändå. men på nått sätt är den ändå bra.
Va sista dagen på praktiken igår. Jag bjöd på äppelpaj, det uppskattades :)
Jag fick också en fin bedömning av min handledare. kommer faktiskt sakna stället lite. Men han sa att jag va välkommen tillbaka om jag vill hälsa på eller hade några frågor. trevligt!
Och med chock kan jag också medela att jag fick mvg på mitt arbete om Energi? hur fan gick de till? xD
aja de är ju bara att tacka och buga :D
Ska bli härligt att börja skolan på måndag igen, saknat de.

Nä jag har inget intressant att skriva så vi avslutar med bild!



Kommentarer
Postat av: LINNEAHILJE

Sjukt snygga bilder :D

2009-11-15 @ 12:11:41
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0