sooool

idag har jag tillbringat 4 timmar i solen, endast liggande ute i bikini, vilket inte är så smart när jag äter pencilin, men what ever ^^ igår hade jag inte tid att blogga. men de va ju iaf valborg och jag va ute med sara,mailja,ida,hany och minna, vi satt vid en brygga i nissan och grillade hamburgare och marshmellows. Senare så gick vi in till stan och kollade på brasan och träffade Elin, Lina, Chris och Simon :) sen drog jag och maija hem till mig och kollade på en film ^^
Idag vaknade jag av att någon ringde och knackade på dörren kl 10? vad fan tror människor om mig igentligen? att jag ska gå upp så tidigt och öppna dörren? nae de kan dom glömma :D
iaf jag gick upp kl 11 och åt frukost, sen kl 12 ut och ligga i solen med kaninerna till kl 16 :) pappa och richard håller på att sätta upp växthuset denna helgen, vilket betyder att jag måste fixa mat och grejer imon när mamma inte är hemma -.- jaja jag överlever.
kl 17 idag åkte vi till Helen och Birger och firade någon födelsedag, lite segt men men lite skoj.
iaf så är jag riktigt jävla bränd just nu som ni kanske kan förstå x) ska ta ett kort och slänga in :)

Kommentarer
Postat av: saandra :))

jävlar vad mkt färg du fått :)

2009-05-01 @ 22:56:36
URL: http://ssandras.webblogg.se/
Postat av: M Y O L S S O N

hahaha, ojjj. sviiider de eller vaddå? !? :D haha!

2009-05-02 @ 12:26:22
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0