rädda mig

vet inte vad jag ska skriva, men jag har så fruktansvärt tråkigt.
för mkt känslor för att kunna skriva blogg, vill bara höra av dig.

Känslor försvinner.
Då hjärtat som nyss sats i fyr inte brinner.

Min kärlek för dig va så stor
Den gick ej att beskriva i ord.
Jag har ej glömt de vi gjorde tillsammans
De var som att vara någon annanstans.

Som att drömma
En känsla jag ej kommer glömma.

För varje gång jag tänker på dig
Så är de något innom mig
Som gör ont
Jag vet att de låter dumt.

Men de är sanningen och den svider
Jo jag lider.

Men de är en börda man får leva med
Jag får väl ställa mig i led med
alla andra som fått sitt hjärta krossat
De är en börda som inte har lossnat.

Att aldrig få se ditt fina leénde
Att bara få tänka på dig, jag vill ha mer än de.

Att aldrig få känna ditt varma skin
Att aldrig få säga att du är min.

Att aldrig få höra att jag är din älskade
Snälla, skär ut mitt hjärta och ta med dig de.

Kommentarer
Postat av: S A R A

sv, kul att du gillar mina bilder ! :)

2009-05-05 @ 17:43:25
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0