jullov

Idag hade vi julavslutning i skolan.
Vi gjorde en julgranskula som dinglar av oss själva i flash.
låter konstigt om man inte är så insatt, men kan visa senare.
Sen lekte vi med en ljusslinga i ett mörkt rum med en kamera.
Blev rätt bra bilder. dålig fokus bara..
Ska försöka ta lite bättre hemma nu under lovet..
Måste bara hitta någon som kan stå model åt mig :)
Lunchen va väldigt god idag, tacos.
Fast gäddfilen va lite för fet, smakade smör efter ett tag.
Sen kollade vi bara på nått tråkigt  youtube klipp,
Åt pepparkakor, knäck, ischoklad och julmust.

Nu är jag iaf hemma och har grymt tråkigt.
Ska nog slå in lite julklappar. Fixa naglarna och lite sånt.
Sen kolla på en film och somna i min underbara säng.
Puss!
Fler bilder från dagen finns på Facebook

Jag och Eva


Jag


Jag och Eva


Jag, Monika, Eva, Albin, Alex

Kommentarer
Postat av: soofie

FINT OCH HÄFTIGT :D <3

2009-12-18 @ 23:04:06
URL: http://bergstaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0