Julafton

bättre sent än aldrig ;)

som alltid på julafton så börjar dagen med att gå ner och kolla strumpan.
Iår så fick jag godis och en tidning, åååå så gott godis! haha.


Sen göra iordning maten, vi gjorde några snygga mackor eftersom att vi äter riktig julmat hos släkten senare.
Efter det kom Richard, Sandra och Farmor. Dags att äta. SEN SEN SEN! va de dags att öppna julklapparna :D jag blir altid 8 år på julafton (a)
Vi har ingen normal julklappsöppning. Vi gör så här att vi skriver ett nummer på julklappen, sen en annan lapp där det står vilket nummer som är till vem. Så drar alla varsin lapp så går det runt och runt.
Iaf jag är super nöjd med åretsjulklappar. Fick bla Min efterlängtade mobil "HTC Hero", en såndär väckarklocka med en lampa som blir ljusare och ljusare när man ska gå upp, så att det blir typ som en soluppgång.
Sen fick jag också snygga öronhänge och halsband, New moon kalender! och en bok med massa reccept på cupcakes :) plus lite annat smått och gott.

jaa sen åkte vi till släkten och hade det trevligt, åt massa julmat och godis, tomten kom med parfym "DKNY grön" till mig. och kvällen avslutades med en väldigt svår väg ut till bilen för att åka hem. vääldigt svårt att gå, de va ishalt.
Hoppas ni hade en lika bra jul som mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0