23 december

hade ju såklart oturen att bli sjuk igår. så jaa... idag har jag bara legat hemma framför tvn och ätit massa nyttigt och knarkat panodil och ipren. allt för att vara frisk imorgon. Som tur är så har jag så jävla stark psyke och vilje styrka så jag är säker på att jag kommer må prima imorgon. känner mig mkt bättre nu faktiskt.

Imorgon är det ju den stora underbara dagen och jag aldrig kommer växa ifrån. Alltid lika kul och pirrigt i magen. underbara jul!

just nu sitter jag i soffan framför den stora tvn med syster och pappa och kollar på sagan om ringen som går på tv nu :) äter också en blodapelsin, måzartkulor och mintpastiler, som syster gjort idag!

Puss och god jul!

Kommentarer
Postat av: tess

fin header....//Tess

2009-12-27 @ 15:18:25
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0