lista

10 frågor om dig själv:
1. Fullständiga namn? Sarah Svensson.
2. Sminkar du dig? ibland
3. Vad har du på dig just nu? shorts och linne.
4. Vilken årstid är bäst? sommar och vinter, höst är också bra
5. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? när man har något roligt framför sig
6. Vad tycker du mest om hos dig? mitt hår
7. Vad är du bra på? fota kanske?
8. Vem älskar du mest på denna jorden? familj, vänner och martin 
9. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med martin
10. Vilket är ditt största misstag? la ut ungefär 2000 på tåg




9 frågor om sex & kärlek m.m
1. Är du singel? nej :)
2. Haft sex? jadå
3. Varit gravid?  nej
4. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
5. Kärlek eller sex? kärlek såklart
6. Har du varit riktigt kär i någon? ja klart.
7. Finns det någon för dig just nu? aa
8. Om ja, vad heter han/hon? gissa?:)



10 frågor om din familj:
1. Vem står dig närmast? mamma
2. Vem är farligast i din familj? papap :O
3. Vem ser roligast ut i din familj? syster xD
4. Vem är coolast? mimmi :D
5. Har ni några djur? 5 kaniner
6. Vem har du mest gemensamt med?  mamma
7. Vem står för underhållningen? jag!
8. Vem bråkar du oftast med? pappa
9. Roligaste kvällen med familjemedlem? när någon fyller år elller liknande
10. Bor dina föräldrar ihop? ja



10 frågor om idag:
1. Vad har du gjort idag? skolan,stan och martin.
4. Har du gjort något bra idag? va i skolan?
5. Haft på dig? mjukisbyxor, linne och kofta
6. Vad ska du göra nu? snart soova, eller gå ut och gå om jag får ut martin
7. Haft smink? ja
8. Vad har du ätit idag? bagel, k-special flingor, mat i skola, och frukt typ
9. Har du duschat idag?- ja
10. är du trött nu? - nä


Kommentarer
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

Sv. hehe klart vi gör! <3



JAG HAR FÅTT MIIN DATOOOR SVENNIIIIS

2009-08-28 @ 10:07:23
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon,hoppas du får en bra fredag! :D

2009-08-28 @ 10:58:41
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

sv. hehe apå :D

jaaa, men jag kan ringa dig när jag har slutat. men kolla här.. jag ska först hämta max och sen ska vi ner till stan. kan han va mä?? (a hehe -.-

2009-08-28 @ 14:08:23
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: syster Josefine

Haha, vad fan, ser jag roligast ut?! haha

2009-08-28 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0