jobbigt läge..

nu.. efter detta långa uppehåll i bloggen så har jag bestämt mig för att börjar skriva här igen.
men de kommer nog inte vara så intressant, då jag endast kommer skriva hur jag känner och så vidare.
just nu känns de inte som någon uppmuntrande blogg, men de kanske är sånt som vänder, vi får se.

Igår började gymnasiet, it media på john bauer. Va bara där 1 timme igår, men idag har hela klassen varit ute och umgåts i skogen, filmat och haft nån 5-kamp, kul :)
Att börja ny skola med nya människor och nya vanor och allt är verkligen inte min grej. Tycker de är riktigt jobbigt just nu.
Det är inte jobbigt i skolan, men när man kommer hem. Såhär i början av skolan så har man ju inte så många som man känner, ingen att lita på till 100%, vilket är något jag behöver.
  Man är så trött när man kommer hem att man bara inte orkar göra något. Det enda jag känner att jag vill göra nu är att ligga i soffan/sängen med martin och kolla på en bra film. men eftersom att de inte finns tid till de så är de inget jag kan göra. att tvingas att vara ifrån någon som betyder så mkt är inte lätt. förstår inte hur folk klarar av distansförhållande.
Att troligtvis inte få träffa martin förens nästa söndag kommer bli jobbigt, men jag ska stå ut. Måste sysselsätta mig ordentligt, så jag slipper känna någon saknad. Ska försöka komma på något varje dag, tillskillnad från idag, bara legat hemma framför datorn och tvn och degat, usch..

Fredag-skola och Richard och Sandra kommer.
Lördag-vika reklam, försöka träffa några vänner, annars gå en runda på berget.
Söndag-dela ut reklam, bada bastu, laga god mat, kanske ne runda på berget om de inte blir på lördag.

ska försöka sysselsatta mig med detta under helgen. Sen nästa vecka får jag väl se hur de blir :)

men jaja, som sagt jag skriver för min skull, inte för någon annans nu..


eller så kan man göra som mimmi och gömma ansiktet i händerna/tassarna när de blir jobbigt.
funkar nog inte lika bra dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0