den där jävla känslan..

kom nästan precis hem från skolan, jag älskar skolan! helt otroligt, trodde aldrig jag skulle kunna säga något sånt.
anledningen är att det inte finns något dåligt med skolan. andra skolor kanske har dålig mat, lyssnar inte på eleverna, lär sig inget osv. men på John Bauer är de verkligen inte så. maten är underbart god, lärarna sätter sig till och med ner med en elev i taget och frågar hur de är på skolan och om de är något som är dåligt och sånt :O och lära sig är de inga problem med om man mår bra fysiskt och psykiskt. vilket inte jag gjorde idag på eftermiddagen..

det negativa med skolan är väl att den ligger på 4 våningen utan hiss, och med 26 datorer i ett enda klassrum utan öppna fönster(pga att ingen öppnar dom) så blir de vääääldigt varmt tillsist. annars är allt perfekt :D

på eftermiddagsrasten gick jag och monika ut en runda på stan. påväg tillbaka till skolan träffar jag min älskling, som jag har saknat honom!:O eller gör fortfarande, eftersom att han hade bråttom fick jag bara några snabba pussar :( men men bättre än inget :) hoppas han kommer ikv och sover här <3
skulle passa perfekt nu eftersom att jag har sovmorgon imon, börjar inte förens 12:15 :D och så ska vi endast snacka om vad vii vill göra på idrotten och kanske gå en runda på stan eller liknande :)

just nu, när jag inte får träffa martin så mkt som jag önskar och gjorde förut, så blir jag grymt orolig och kan inte koncentrera mig alls i skolan "/ blir så rädd att jag ska förlora honom när jag är ifrån honom. vet inte vad de kan bero på.. kanske för att jag blivit lämnad alla andra gånger? vet inte riktigt, men de är riktigt jobbigt. speciellt nu när jag måste hänga med så mkt i skolan.

jaja ska väl försöka göra lite matte nu när huvudvärken lagt sig lite. fick inte gjort de i skolan pga huvudvärken :(
eller så ber jag någon hjälpa mig senare för jag fattar inte när en gammal typ gubbe står och ska förklara matte för mig i typ en hastighet på 60km/h :O

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste ju vara svårt att ha blivit lämnad innan.

2009-08-24 @ 18:23:34
Postat av: kusin

så kul att du trivs i skolan saris :D

2009-08-24 @ 18:39:43
URL: http://ccessann.blogg.se/
Postat av: Linneahilje

Svar:Haha! Så du kikar lite i arkivet ;)

Jo men visst! JAg vill ha snö! :D:D

2009-08-25 @ 16:18:40
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Carro.

Vad roligt att du trivs så bra i skolan!!

2009-08-26 @ 22:31:43
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0