vem?

tänkte berätta lite om mig själv :)
Jag heter då Sarah Svensson om du inte redan fattat de ;)  är född 1993-03-11(så glöm inte min födelsedag nu!) vilket betyder att jag är 16 år. Jag går sista terminen i 9an här i Halmstad, på en skola som heter Stenstorpsskolan.Ska börja på IT-media john bauer i höst. Kul att veta kan också vara att jag bor i ett litet "samhälle" eller "by" (eller vafan man ska kalla de), som heter Kärleken, lite småkul :)
som sagt så har jag haft en blogg innan, på blogspot, men eftersom att jag blev rätt inaktiv där och dom flesta hade blogg.se så bestämde jag mig för att byta. mer om mig är att jag har 6 kaniner, namn kanske inte är så värst intresant på dom så vi hoppar över de. jag bor med min mamma och pappa, har även två äldre syskon, Richard och Josefine. för åldriga för att bo hemma enligt sig själva x) Och jag är en äkta shoppaholic! kan verkligen inte spara pengar, men med detta menar jag inte att jag köper mkt kläder och sånt. jag väljer att köpa saker, typ mobil, data, tv, wii och sånna tekniska prylar.
Jag har två jobb, SDR-delar ut reklam(döds tråkigt, men pengar!) och sen Phoniro när dom behöver någon som kan programera telefoner ;)
Mitt intresse är att fotografera, tar väl kort på de mesta, men natur är väl de roligaste, ni ska få se några bilder senare i ett annat inlägg =)
Jag är också en allätare när de gäller musik, lysnar på det mesta, men inte riktigt allt faktiskt. Men jag kommer tipsa om musik när jag hittar någon jag gillar ;)

Hoppas ni nu fått en bra bild av mig, slänger in en bild på mig också :) Hade bra!

jaaag..

Kommentarer
Postat av: Andy

Jodå. Bilden av dig är tillräckligt bra. Så du är teknisk också? (:

2009-04-26 @ 02:43:29
URL: http://aandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0