pizza

har precis klämt i mig en pizza, usch inte bra.. men ibland måste man få vara lite onyttig :) har faktiskt bara ätit 2 pizzor iår(y)
annars så ligger jag här i min säng med datan på magen och tvn på i bakgrunden. håller på att skicka ut bilderna från igår till folket som va med, alltid lka jobbigt x)
lyssnar på lady gagas nya låt(eller är den ny?) den heter iaf "Lady Gaga ft rihanna - Silly Boy". kan inte precis påstå att jag gillar den särskilt mkt, lady gaga har aldrig varit min sorts musik faktikst.
idag har jag varit och kollat på något mkt rolig som jag ska köpa på torsdag! haha vad får ni veta då ;)
nae nu ska jag fortsätta med vad jag nu gör sen ska jag försöka fixa en header :)

Kommentarer
Postat av: S A RA

var det inte du som inte skulle äta pizza ? :D

2009-04-26 @ 20:45:13
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0