nu börjar jag!

haha ja nu jävlar ska jag ta mig i kragen och göra som alla andra verkar göra nu, ska börja blogga (igen) xD
jag hade ju en blogg innan, men de gick inte så bra där så nu börjar jag på nytt, kan nog bli rolig.
ska försöka fixa en snyggare design också, men de få bli en regnig ensam dag eller nåått sånt, så ni får överleva med den här så länge :)

Idag så ska jag ta en tripp till stadens centrum med min kära kompanjon Maija :) hon kommer väl och hämtar mig om några timmar när jag fixat mig, ätit frukost och tagit min dagliga tur på wii balance board :)
och jag tror minsann att jag förtjänar en glass idag så de ska jag köpa! sen ska jag försöka hitta lite vår kläder, eller sommarkläder :D

Ha en fin lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0