hemligheter

har kommit hem från "frilufsdagen" på skolan nu, både jag och läraren blev riktigt nöjda med mina bilder :) ni kanske får se dom här på bloggen senare.
iaf, när jag kom hem så satte jag mig och åt lite lunch och kollade på vänner. som vanligt kände jag mig grymt onyttigt efter att ha ätit så jag tog en cykeltur på tränings cykeln :) innan de hade jag kokat ihop lite hemma gjord chokladpudding så har precis avnjutit den och kollat på tv liite =)
och kom precis på att jag måste till banken och ta ut pengar till mitt lilla hemliga inköp imorgon ;) haha ni får fortfarande inte veta vad det är för något, men kan ge er en ledtråd, det kostar 4000kr vilket är väldigt billigt för den saken. ska betala 1000 själv, sen ska mamma och pappa betala resten+massa andra kostnader som tillkommer xD och eftersom att dom tar pengarna från lånet till växthuset så är de något riktigt viktigt! :D spännande va?!;)
men jaja nu ska jag ta en runda till banken, ska passa på att rasta kameran också så de blir nog en rejäl fotobomb ikv om jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Tack så mkt! :D

Allt bra med dig då? <3

2009-04-28 @ 17:49:54
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-04-28 @ 21:16:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0